Overraskende god

I en tv-reklame for den tankstations-kæde der har fået det mundrette navn Circle-K (hvilket kunne give anledning til et selvstændigt indlæg), kan man høre et speak der (frit efter hukommelsen – den sidste del er nu korrekt citeret) lyder sådan her:

“Prøv vores nye okseburger – overraskende god!”

Og her er det jeg undrer mig. Hvorfor er det, at det kommer som en overraskelse at den er god? Havde de egentlig satset på at lave et lo*** produkt og den så til alles overraskelse rent faktisk var god? Er deres andre produkter decideret dårlige?

Jeg tænker der måske er et reklamebureau der har været lige lovlig hurtige – lidt i stil med reklamen for Toffifee (tror jeg det staves) og “Hvad tror I der sker når jeg bringer Toffifee ind i legen?” (legen blev stoppet / ødelagt hvis du skulle have glemt det).

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *